مختصری درباره ما:

صنایع فلزی الوان آلومینیوم پویا – آلوم وان (سهامی خاص) به مدیریت مهندس محمود فلزی با بیش از پنج دهه تجربه در زمینه تولید ، مونتاژ و تبدیل فلزات از قبیل آلومینیوم، مس و روی به آلیاژها و قطعات مورد نیاز در صنایع مختلف و همچنین به عنوان پیشتاز در صنعت اکستروژن، طراحی و ساخت قالب های اختصاصی، صنعتی و عمومی، خدمات پوشش دهی و با دانش حاصل از همکاری با صنایع و سازمان های معتبر داخلی و خارجی در جهت تامین کلیه مصالح مرتبط با صنعت آلومینیوم توانسته در راستای ارتقا سطح فنی و کیفی محصولات داخلی در قیاس با نمونه های مشابه خارجی گام های موثری بردارد در این راستا با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه براساس استانداردهای بین المللی آمادگی ارائه خدمات به مشتریان محترم را دارد.

اهداف ما

 

  1. رضایتمندی مشتریان

آلوم وان مهمترین الزامات خود را بر پایه رضایتمندی مشتریان بنا نهاده است و در این راستا ا اخذ گواهینامه ISO9001 مدیریت کیفیت توانسته بر میزان خرسندی مشتریان محترم بیفزاید.

  1. تحقیق و توسعه

جهت گیری های کشور به منظور ورود گسترده و رقابتی به بازارهای بین المللی ضرورت تحقیق و توسعه در صنعت و تجارت کشور را دو چندان نموده است. آلوم وان نیز با راه اندازی واحد تحقیق و توسعه بر ان شده تا سهم کوچکی از این نقش آفرینی ملی در زمینه رونق تولید را ایفا نماید.

  1. به روز رسانی محصولات و خدمات

به روز رسانی منظم محصولات بر اساس آخرین تغییرات روز جهان و همکاری های گسترده با شرکت های معتبر اروپایی و همچنین داخلی باعث پیشگام بودن این مجموعه در صنعت آلومینیوم و افزایش شاخص های کیفی محصولات ما گردیده است.

  1. توسعه همکاری های فناورانه

محصولات و سیستم های پیچیده نقشی مهم در صنایع کشور ایفا می کنند از آنجا که تولید این نوع از محصولات همواره با پیچیدگی همراه است ، لذا همکاری های فناورانه جزیی جدایی ناپذیر در مسیر تولید این محصولات می باشد. آلوم وان با اخذ گواهینامه مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO 45001 بستری مناسب جهت همکاری هرچه بهتر و بیشتر را فراهم نموده است.

  1. حفاظت از محیط زیست

آلوم وان به عنوان مجموعه دوستدار محیط زیست با اخذ گواهینامه ISO 14001 سیستم حفاظت از محیط زیست به منظور حفظ سلامتی محیط و انسان ها در سطوح شخصی، سازمانی یا دولتی، از محیط طبیعی محافظت نموده و در این راستا آماده همکاری با سازمان های مربوطه می باشد.